lördag 7 december 2013

Jul utan trassel

Ledig en dag & borde göra något annat än att sitta vid datorn, men råkar ju alltid hitta nån ny kul hemsida att kolla in.
Idag råkade jag hamna på Smarta Saker :) En kul sida med en massa roliga & nödvändiga saker :)
Egentligen var mitt mål under dagen att bli färdig med julpyntningen hemma, men hittade ett par saker som jag kanske borde ha innan jag börjar :) Bland annat tyckte jag denna "stjärnhängare" var en fiffig idé, jag blir tokig när jag ska sätta upp mina julstjärnor i fönstrena när de snurrar och stannar i fel vinkel.
Ett annat "måste ha" som jag hittade var dessa trådlösa julgransljusen, underbart att slippa allt trassel med sladdar :) Konstigt nog är det alltid ihoptrasslade sladdar hur fint man än tyckte man packade ner julgransljusen året innan ;) 
För att komma till Smarta Sakers hemsida klicka på annonsen här uppe till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar